Salsa > This week's mission, if you choose to accept...

Discussion in 'Salsa' started by Pacion, Mar 1, 2005.

  1. Sabor

    Sabor New Member

    i know.. i aint surprised that you aint surprised

    surprises are better delivered in person i always thought.
     
  2. Kindra

    Kindra New Member

    You're giving me quite a laugh this morning...
     
  3. Sabor

    Sabor New Member

    if its up to me.. i'd make u laugh all day
     
  4. Leah

    Leah New Member

    whoa, i think i'm lost. i meant to open the mission of the week thread and instead it ended up being the flirting thread! ;)
    kindra, don't feel bad that sabor's yawning at your swing dancing adventures (tho he claims he's not). (and btw sabor I DO love your little emoticons. :) ) Well just have to get the guys to give us a few lessons in leading salsa... i'm sure they'll be patient and empathetic teachers. Right guys? :wink:
     
  5. Kindra

    Kindra New Member

    I know, I was beginning to think I was "lost" too. ;)
    Thanks Sabor I needed that distraction...
    As for the mission....Does it HAVE to be salsa?? **whine** Not sure I can sacrifice one dance to be a lead this week. Oh alright...It might be fun to be a sassy lead. Is it true some guys like a girl with power?! :wink: :lol:
     
  6. Vin

    Vin New Member

    Kindra,Leah, I'll be a follow. I am not a good spinner yet though so be gentle.
    Going to the happy hour tomorrow?
     
  7. jamaicanspice

    jamaicanspice New Member

    I don't know about this mission......I usually take the lead when I am dancing with someone who is just learning salsa if only to give them an idea of what it feels like to lead....sooooo....hmmmm :?

    Tonight is salsa night for me though so we'll see how it goes :D
     
  8. Kindra

    Kindra New Member

    Sounds good...I won't be at Happy Hour tomorrow...but am going to HV tonight.
     
  9. Vin

    Vin New Member

    I'm trying to quit
     
  10. tj

    tj New Member

    Bwa ha ha! You know you're addicted... 8) :lol:
     
  11. Beto

    Beto Active Member

    Vin's addicted to salsa? Huh, I hadn't noticed.
     
  12. Kindra

    Kindra New Member

    Do we need an intervention soon???
     
  13. Beto

    Beto Active Member

    No. He still has his a day job so it's too soon for that. Let's see if he can kick the addiction on his own.
     
  14. Leah

    Leah New Member

    attempting to follow *my* lead just might do the trick. :wink:
     
  15. Kindra

    Kindra New Member

    hehehe
     
  16. Vin

    Vin New Member

    Thanks for the support, they say the first step is admitting you have a problem.
     
  17. Leah

    Leah New Member

    thanks kindra. :)

    whoa! beto and kindra are head-to-head for # of posts. who's going to take the lead...?
     
  18. jamaicanspice

    jamaicanspice New Member

    :eek: there is no such thing as a salsa addiction!! ridiculous!! 8) its a salsa fix 8) :D :wink: :twisted:
     
  19. tacad

    tacad New Member

    Ahh. The kitty returns!

    Meow!
     
  20. tj

    tj New Member

    Hmm.... where's the admission? (pun intended)
     

Share This Page